Wednesday, April 18, 2012

GIG 2012: The Legend


Setelah berkurun lamanya tak reti nak update post blog, maka secara rasmi nya naqi mengepos
khas untuk tahun 2012. Banya tragedi terjadi setelah blog ditinggalkan pada bulan November iaitu pertama laptop rosak:punca utama lupa password blog,  kedua sibuk exam anatomy dan histology. Namun bagi peminat-peminat saya di facebook (matilah fefeeling artis) sentiasa update saya di facebook dan twitter (twitter dah 3 minggu ektif setelah 2 tahun menyepi).Jadi post kali ini adalah berkaitan temasya sukan yang eksklusivenya diadakan di Nizhny Novgorod,  tempat saya tercampak untuk saya study medical. *opsss

Mengapa dinamakan Gorky? Maksim Gorky adalah penemu bandaraya terbesar Russia ni Nizhny Novgorod, memegang label Heart Of Russia. Maka secara langungnya, kami pun namakan games ni Gorky Intrvarsity Games 2012 (GIG 2012). Preparation sangat mantap bermula dari tahun lepas lagi, semata-mata ingin menjadikan ia gerandddd curlasss.

Bermula pada haru Jumaat 13/4/2012 bertempat di Academy Sambo, 1 jam dari hostel kami, penat travel daari awal pagi boleh? peluh ketiak jalan kaki dan naik bus burok. Temasya melibatkan 7 buah university.
The thing yang paling saya excited adalah bukan games je, tapi jumpe kawan-kawan lama yer. 

DENGAN MEMBERS FROM VOLGOGRAD STATE  MEDICAL ACADEMY


Malam hari jumaat tu lepas games frisbee habis, semua kontijen bertolak ke TYUZ Hall, ade MALAM PERDANA, 20++persembahan. dengan muka tak malunya saya join ZAPIN TENGLU dan TEATER. so nilah hasilnya.
 
Muke sangat tak senonoh

penduduk Kampung Pisang Pendek.opsss


mase kene sumpah batu oleh Terong Titiwangsa

drama ALADIN paling lawak sebab that drag queen

OPSSSS

traditional Chinese.
these guys r awesome!!!
paparazzi 

INDIAN CLASSIC i love this!!
gelekk kakk gelekk!! XD

talented doctors sangat tak konsep die? hahaha so Malam Perdana pun berakhir, kite sambung pulak dengan games esoknya dan berakhir pada hari Ahad.



dengan pegawai MARA Moscow, Encik Suhaimi


Sekalung tahniah diucapkan kepada seluruh warga Nizhny Novgorod State Medical Academy kerana berjaya menganjurkan temasya paling grad ni. Termaktub dalam sejarah pelajar-pelajar Malaysia di Russia, penganjuran ni paling meletop. (duit pun byk habes,.opssss)

**tak sempat nak ambil  gamba games sebab excited sangat sokong so ni je lah mampu
ni pun x clear hahaha

2 comments: